Вітаємо рідну Alma Mater зі 100-річним ювілеєм!

16 грудня 2024 року Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
перегортає величну сторінку своєї вікової історії.
 За час свого 100-річного функціонування Педагогічний пройшов довгий і складний,
але гідний шлях глибинних перетворень, становлення, утвердження своїх принципів,
пошуків, звершень, зростання та примноження здобутків.
Нам є чим пишатися!
Свій 100-річний ювілей СумДПУ імені А. С. Макаренка зустрічає як сучасний європейський заклад вищої освіти,
який має непересічні здобутки, унікальну історію,
де шанують академічні традиції й творять майбутнє національної освіти і науки.
 

Колектив кафедри соціальної роботи і менеджменту соціокультурної діяльності

радо вітає рідний Педагогічний зі 100-річним ювілеєм!

Миру нам усім, шановні колеги, і процвітання в стінах найкращого університету України!

Сесії державних іспитів для магістрантів

Грудень 2024 року відзначився початком сесій державних іспитів для наших магістрантів спеціальностей 231 Соціальна робота та 028 Менеджмент соціокультурної діяльності.
З метою перевірки якості підготовки фахівців, присудження їм відповідного ступеня вищої освіти та присвоєння відповідної кваліфікації випускникам Навчально-наукового інституту педагогіки і психології 2025 року денної та заочної форми навчання був затверджений наступний персональний склад екзаменаційної комісії:
  • голова ЕК – Клочко О.О., к.п.н., доцент, доцент кафедри соціальної роботи і менеджменту соціокультурної діяльності;
  • члени комісії: Іонова І.М., к.п.н., доцент, завідувач кафедри соціальної роботи і менеджменту соціокультурної діяльності; Поляничко А.О. к.п.н., доцент, доцент кафедри соціальної роботи і менеджменту соціокультурної діяльності;
  • секретар ЕК – Сюткіна І.І., ст. лаборант кафедри соціальної роботи і менеджменту соціокультурної діяльності.
Аналіз результатів проведеного кваліфікаційного екзамену зі спеціалізації "Управління соціальнми службами, установами та організаціями" показав, що здобувачі вищої освіти в цілому добре володіють теоретичними знаннями з фахових дисциплін. Триває активна підготовка до захисту кваліфікаційних робіт.

Участь у Координаційній раді з питань сімейної політики та протидії домашньому насильству

18.12.2024 доц. Олена ГОНЧАРЕНКО мала честь представляти СумДПУ на підсумковій Координаційній раді з питань сімейної політики та протидії домашньому насильству, на якій було підведено підсумки роботи у даному напрямку в Сумській МТГ. 
До участі у заході була запрошена доц. Людмила ПОНОМАРЕНКО, яка представила досвід проведення командою громадської організації «Ліга сучасних жінок» інформаційно-просвітницьких заходів у рамках Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства», що проходила в Сумській громаді у листопаді - грудні поточного року.

Вітаємо колежанку з отриманням Почесної грамоти

Колектив кафедри радо вітає нашу колежанку - доц. Людмилу ПОНОМАРЕНКО (ГО «Ліга сучасних жінок») -
з отриманням Почесної грамоти від голови СОДА з нагоди 140-річчя українського жіночого руху.
Бажаємо витримки, наснаги та подальших професійних здобутків у вашій нелегкій, але такій необхідній громадській діяльності.

Неформальна освіта здобувачів кафедри

Ідея безперервної освіти є сучасним трендом, тому навчання студентів кафедри соціальної роботи і менеджменту СКД відбувається не лише на онлайн-платформі Moodle, але й із використанням неформальної освіти. Адже неформальна освіта – це можливості для саморозвитку і самореалізації, здобуття нових знань і практичного досвіду, пошуку мотивації та натхнення. А якщо можливості є, їх треба використовувати.
 
Ідеальним варіантом є доповнення формальної освіти неформальною, щоб досвід, отриманий внаслідок саморозвитку, доповнював той, який студенти здобувають у закладах вищої освіти. 
 
Так, студентка 0035 групи (спеціальність 231 Соціальна робота) Наталія ЧУПРИК самостійно пройшла онлайн-курс "Гендерно орієнтоване врядування", метою якого є: підвищення рівня обізнаності слухачів щодо сутності гендерної політики, функціонування інституційного механізму реалізації гендерної політики, повноваження відповідальних структурних підрозділів з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, гендерні аспекти державної служби, зміст гендерно орієнтованого врядування та інструменти його реалізації органами публічної влади.
 
Отже, неформальне навчання дозволяє студентам кафедри не тільки збагатити освітній процес в умовах дистанційного навчання, а й набути в таких непростих умовах нових знань і компетентностей, скористатися практичним досвідом інших.
 
Тому бажаємо Наталії й надалі шукати можливості для неформальної освіти,
а нам - викладачам кафедри - пишатися здобутками наших студентів!