Менеджмент соціокультурної діяльності_Вступ

images.png

МЕНЕДЖМЕНТ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ – відносно нова спеціальність на вітчизняному ринку праці. За останні роки запит на фахівців із менеджменту соціокультурної діяльності, організації та управління вільним часом  різних соціально-вікових категорій населення значно виріс.

У зв'язку з цим, у 2015 році було прийняте рішення про розширення сфери освітньої діяльності кафедри соціальної роботи і менеджменту соціокультурної діяльності і відкриття нової спеціальності  028 Менеджмент соціокультурної діяльності (ОС Бакалавр та ОС Магістр).

МЕНЕДЖЕР СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ – це висококваліфікований спеціаліст, головним фаховим призначенням якого є забезпечення культурних прав і потреб різних соціально-вікових категорій населення, встановлення і реалізація міжкультурного співробітництва та міжкультурного діалогу. 

Менеджмент соціокультурної діяльності – це управління та організація дозвілля і відпочинку особистості у сучасному соціокультурному просторі. Менеджери соціокульурної діяльності є затребуваними у центрах дозвілля і творчості, позашкільних установах, музейних і паркових комплексах, івентагенціях, торгово-розважальних і туристично–рекреаційних комплексах, санаторно-оздоровчих і спортивно-розважальних центрах.

CAM04530.jpg   IMG_9434.JPG   PiZjhRlZ79E.jpg

ОСНОВНІ НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРА СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: 

  • управління державними / недержавними закладами позашкільної освіти і культурно-дозвіллєвої діяльності;
  • менеджмент і маркетинг соціокультурної діяльності;
  • постановка культурно-дозвіллєвих програм і соціально-культурних проєктів;
  • організація спортивно-масової і туристично-екскурсійної діяльності;
  • соціокультурна анімація і рекреація;
  • соціальна реабілітація з використанням засобів культури і мистецтва;
  • організація сімейного і дитячо-юнацького дозвілля.

1_DEN0789.jpg   FB_IMG_1570616519701.jpg   FB_IMG_1574753988338.jpg  

ІНФРАСТРУКТУРА ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ МЕНЕДЖЕРІВ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ:

  • заклади дозвілля і культурної анімації (дозвіллєві центри і клуби, творчі об'єднання, парки відпочинку);
  • різні типи освітніх закладів (дитячі садки, школи, школи-інтернати різних типів, гімназії, ліцеї, коледжі, вищі навчальні заклади);
  • позашкільні заклади (палаци дітей та юнацтва, будинки творчості, школи мистецтв, культурно-спортивні комплекси);
  • заклади соціального захисту (центри соціальних служб, соціальні гуртожитки, територіальні центри обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян, центри соціально-психологічної реабілітації для дітей та молоді з інвалідністю);
  • заклади туризму та відпочинку (санаторії, оздоровчі центри, культурно-спортивні комплекси, туристичні агенції);
  • приватна практика (дитяча анімація).

FB_IMG_1578034354879.jpg   svyatkuvannya_mizhnarodnogo_dnya_muzeyiv.jpg   IMG_9603.JPG